tisdag 11 augusti 2009

väskor för barn

tyg: från japan
mönster: original

jag sydde två väskor för 2-3års barn. "simple is the best", kan man säga om denna design.även om små barn, jag tycker att det är söt att klä på sådana väskor.inne är grönt randig tyg. vänster väskan såldas i lördags. tack så mycket!
i lördags stod jag på gatan för att sälja mina saker. det var första gång att göra här.jag sålde mina saker i japan på min hemsida innan och ibland på maknaden. men jag vet inte hur jag kan göra här om mina saker. inte bara tjäna pengar, jag vill ha kontakt som har samma intresse som mig. det är lite svårt för mig, för att språket...
i alla fall, det var värd att göra , jag kunde sälja några och kunde hitta personer. inte samma sätt som innan(jag menar i japan), men hoppas att jag kan hitta min sätt i här!

2 kommentarer:

  1. åh dom är superfina!
    Ja att sälja ute på marknader eller via någon hantverksförening är ju ett bra sätt att få kontakt och verkligen träffa dom som köper och dom som delar ditt intresse.
    Språket är nog något som du uppfattar som ett problem, med din goda svenska tror jag inte att svenskar har några problem att förstå dig!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej, Anki.
    tack så mycket!jag tycker om att sy,(pyssla) samtidigt, kommunicera med andra. det är jätteroligt att prata om samma intresse.

    språk är svårt att lära mig..och engelska är sämre sämre nu..ojojoj. tack för din värm kommentar!

    SvaraRadera