tisdag 25 augusti 2009

G-Väska (axelremsväska)

mönster: original 25*37*13cm 

ny original design väska!

mänga gånger testade jag stolek för denna väska med tidningar. tyget är lin, jag tycker att det finns många färger av lin tyg i sverige järmfört med japan.
inne är prickig lin/bomul tyg. detta tyg är användbart. jag hoppas att jag kan hitta
igen samma sort när jag åker till japan i september. baksidan finns det en ficka. det finns en ficka till inne.
denna väska ska inte lämnas till "Fröken Randig".
först vill jag fråga till min kompis.(i japan)

"särkert" och "ja!" är stencil.
jag planerar att annan design som ska ha japansk alfabet på väska.
men det ska bli senare. jag ska sy 2 till, men efter jag kommer tillbaka från japan.
E-san, tack så mycket för hjälpen!!

jag ska vara borta 1 månad där, min familj väntar på min son.

6 kommentarer:

  1. Till Osuga-san
    tycker du så?jag är glad!passar för dig?

    SvaraRadera
  2. Javisst! Jag tycker om den! Fina!!!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. tack tack!
    vänta lite, ska maila dig lite senare.
    trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Okej, jag se fram emot att få din majl. Vi hörs!

    SvaraRadera