söndag 16 augusti 2009

farfarsskjorta


jag sydde för mig en skjorta som kallas "farfarsskjorta". tyget är "double-gauze" från japan.
det är mjukt och skönt att klä på sig men det var svårt att sy... jättelätt att falla sönder.
i alla fall, jag kunde använda tyget... jag känner det är viktigt att använda tyg och har mindre
i lager. när jag tittar på tyg vill jag köpa..nästan som sjukdom...

jag ska lämna mina saker på "Fröken Randig" i göteborg från nästa vecka.
väskor, det är spännande! måste sy lite till... ja!

Fröken Randig
Vallgatan 9
411 16 Göteborg
http://www.carolinapersson.com/

2 kommentarer:

  1. Låter bra att du säljar dina saker där... Lycka till! / Emi

    SvaraRadera
  2. Emi-san
    Tack så mycket.det är inte lätt som jag gjode i japan innan. men i alla fall, hoppas att det går bra.

    SvaraRadera