fredag 19 juni 2009

glad midsommar!


jag bakade en liten rolltårta idag. det var jättegott med jordgubbar.
vår granne odlar dem och vi kunde få lite.
min son smakade dem lite lite. all mat är han nyfiken på nu.
det var lite synd att vi skulle åka till Gunebo slott men det regnade så vi åkte inte dit. Efter jag kom till sverige har jag inte kunnat fira riktig midsommar. hoppas att nästa år!

jag ska sy på kvällen, för att idag är nästan längsta dagen..
he he..min man ska natta honom....

glad midsommar!

3 kommentarer:

  1. Glad Midsommar!
    Oj, vad fin tårtan ser ut!
    Det finns många jordgubbar och smultron i vår trägård. I hoppast att fåglarna inte äta upp allt när vi är borta.

    Vi åker till Vilhelmina på tisdag och kommer tillbaka på sondag.

    SvaraRadera
  2. HEJ KUL ATT DU OXÅ BÖRJAT BLOGGA

    SvaraRadera
  3. >Sara
    ja,det var gott!:)"simple is the best"
    du borde sätta nät ovanför trägård!!min granne gör det för att skjdda jordgubbar.men hinner inte tid att göra? trevligt resa till ditt!

    >Carina
    tack så mycket att besöka min blogg!
    jag vill gärna besöka din men jag vet inte adress.hoppas att du kan lämna adress igen.

    SvaraRadera